به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام یحیی صالح نیا درخطبه نماز جمعه این هفته در حسینیه سرآسیاب کن با اشاره به حادثه زلزله در کرمانشاه عنوان کرد: یک هزار 900 روستای زلزله‌زده؛ شدت زلزله و پراکندگی جغرافیایی مناطق و روستاهایی که در اثر آن دچار آسیب شده بودند، کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
امام جمعه کن خاطرنشان کرد: حرکت مهربانانه مردم در سراسر کشور که تجلی وحدت ایرانیان بود، سبب دلگرمی و کاهش آلام مردم مصیبت‌دیده شد.
وی ضمن نقدیروتشکراز ارتش و سپاه و هلال احمر برای یاری رساندن سریع و به موقع به مردم آسیب دیده از پایگاهها، حوزه ها و نواحی بسیج و تک تک مردم مهربان و خیراندیش و خیر، محله اسماعیلیان، محله سرآسیاب، محله شهران وغرب تهران نیز تشکر کرد.
امام جمعه بخش کن همچنین حضور موکب‌داران بیش از 8 استان از جمله مواکب صاحب الامر این منطقه در مناطق زلزله‌زده تقدیرکرد و گفت: پخت غذای گرم و رساندن به دست مردم آسیب دیده مهمترین هدف خادمان اهل بیت(ع) است.
وی همچنین در خطبه های نمازعبادی- سیاسی این هفته بخش کن با اشاره به سجایای اخلاقی پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبرعظیم الشان اسلام سخنان مخالفان را چنان گوش می‏داد که خیال می‏کردند پیامبر زود باور است و در جنگ ها و سختی ها خود و اهل بیتش را بر سایر رزمندگان مقدم می داشت.
وی عنوان کرد: نبی مکرم اسلام در سلام کردن به همه، حتی بردگان و کودکان، پیشدستی میکرد، اجازه نمی داد کسی جلوی پایش بایستد و یا جا برایش خالی کند .
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243/7245//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.