محمد حسین مقیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روز گذشته در تماس با مسئولان عالی استان کرمانشاه آمادگی استان تهران برای ارسال اقلام مورد نیاز اعم از پتو، چادر، مواد غذایی و امکانات درمانی اعلام شد افزود: هر زمانی مسئولان استان کرمانشاه اعلام کنند نسبت به ارسال این اقلام اقدام می شود.
وی گفت: استان های کردستان، همدان و سایر استان های همجوار کرمانشاه به عنوان استان معین انتخاب شده اند و استان تهران در صورت اعلام نیاز استان کرمانشاه وارد عمل می شود.
مقیمی با بیان اینکه اورژانس های امدادی در بیمارستان مهرآباد تهران در حالت آماده باش قرار دارند گفت: تمام امکانات درمانی و بیمارستان های تهران برای پذیرش مصدومان این حادثه آمادگی کامل داشته و به محض ورود هواپیماهای حامل مجروحان نسبت به انتقال آنان به مراکز درمانی اقدام می شود.
وی گفت: روز گذشته نیز با حضور در بیمارستان های امام خمینی(ره) و شریعتی تهران در جریان خدمات رسانی درمانی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه که به این بیمارستانها منتقل شده اند، قرار گرفتم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.