سعید طاهری روز سه شنبه به ایرنا گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند پس از وقوع زلزله غرب کشور در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و با دایر کردن پایگاه جمع آوری کمک های مردمی، نسبت به ساماندهی این اقلام اقدام کرد.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده 509 تخته چادر، بیش از 40 هزار بطری آب معدنی، 100تخته پتو به علاوه کمک های مردمی در قالب 12 کامیون به مناطق زلزله شده ارسال شد.
همچنین کمک های مردمی بخش رودهن در قالب پوشاک، آب معدنی، نان، بیسکویت، انواع کیک، پوشک نوزاد، شیر خشک، دستمال کاغذی، قند، آبمیوه، تن ماهی، کنسرو بادمجان، کنسرو لوبیا و عدسی، لوازم بهداشتی، شوینده، شامپو و غیره به مناطق زلزله زده اعزام شد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاندو 423 کشته و 7156 مجروح این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.