به گزارش ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در نشست مشترک با کارشناسان بازرسی نهاد ریاست جمهوری و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ورامین در حوزه مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها باید با بهره گیری از توان و ظرفیت موجود در جامعه و به صورت مردمی انجام شود.
وی افزود: مبارزه و مقابله با این بلای خانمان سوز تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه نهادها و ادارات زیادی در این راستا باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا جامعه ای عاری از معتاد داشته باشیم.
معاون فرماندار ورامین تأکید کرد: فرهنگ سازی و ارتقاء سطح اعتقادات دینی از مهمترین راه های مقابله با مواد مخدر در جامعه است.
وی تصریح: معتاد به عنوان یک بیمار نباید پس از رهایی از بند اعتیاد در جامعه رها شود بلکه باید با ایجاد فرصت های شغلی از ابتلای مجدد وی به این بلای خانمانسوز جلوگیری کرد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اظهار کرد: آگاه سازی خانواده ها ، توجه ویژه به مشکلات و دغدغه جوانان ، اطلاع رسانی به دانش آموزان در خصوص عوارض سوء مصرف مواد مخدر می تواند از میزان ابتلای افراد به مواد مخدر بکاهد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.