به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مجتبی یزدانی گفت :اورژانس شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت با تمامی امکانات در محل حاضر وبه اعزام تجهیزات مورد نیاز از سوی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده اقدام کرده است .
وی این کمک ها را شامل : 2 تریلی آب معدنی، چهار آمبولانس شهر سالم، 2 کانتینر موادغذایی، 10 آمبولانس از بهشت زهرا، 160 چشمه سرویس بهداشتی، 4 دستگاه بیل مکانیکی و 40 هزار پتو، چادر گروهی و مقداری دارو شامل سرم، آنتی بیوتیک و داروهای ضد گزار، اعصاب و روان به سرپل ذهاب و از اعزام یک تیم آتش نشانی به همراه وسایل ضروری و سبک همچون قیچی و وسایل آهن بری جهت آواربرداری عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تمامی این اعزام ها با هماهنگی استاندارکرمانشاه، معاون عمرانی و حوادث استانداری و شهردار سرپل ذهاب انجام شده است یادآور شد: کمک های ارسال شده تا ساعت 17 امروزو وسایل به محل حادثه می رسند.
معاون شهردار تهران افزود:بلافاصله بعد از وقوع زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، شهردار تهران طی تماس تلفنی با مسئولان استانی اطلاعات کامل را دریافت و هماهنگی های لازم را انجام داد.
وی اظهار کرد: شهرداری تهران با تمامی مسئولان ذی ربط از جمله استاندار تهران، معاون عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری، ستاد حوادث استان و همچنین رئییس سازمان مدیریت بحران کشور همکاری داشته و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفت.
معاون شهردار تهران ادامه داد: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز بلافاصله بعد از وقوع زلزله به عنوان نماینده شهرداری تهران در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور شرکت کرد.
وی افزود: با مسئولیت ستاد مدیریت بحران شهر تهران یک نماینده از ستاد بحران، یک نماینده از آتش نشانی تهران، یک نماینده از پشتیبانی و خدمات شهری و به همراه چند نفر از نیروی شهر سالم برای بررسی به محل اعزام شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.