به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمدجواد شیرازی با توجه به اهمیت پاسخگویی مدیران و مسئولین به مردم در راستای حل مشکلات افزود: برخی از معضلات و مشکلات شهری چند وجهی هستند.
وی اظهار کرد: بطور مثال در خصوص رها شدن ماشین های اسقاطی پلاک دار، فضاهای بی دفاع شهری و روشنایی معابر که نهادهای دولتی و خدماتی در رسیدگی به آن دخیل هستند باید گفت که شهرداری تهران آماده است تا با اشتراک داده ها و تجارب با واحدهای خدمات رسان(ادارات برق،آب،پلیس راهور) و تشکیل کارگروه های مشترک و ارتباطات سیستمی مشترک، معضلات و مشکلات چند وجهی شهر را حل و فصل کند.
وی در خصوص آبگرفتگی احتمالی انهار و دپوی زباله در مسیل های شهر نیز گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری تهران همراه مجموعه های مرتبط از 2 ماه پیش طی جلسات و بازدیدهای میدانی وضعیت انهار را بررسی و اقدامات مهندسی و لازم را در خصوص اصلاح هندسی، تعمیر و بهسازی ورفع موانع در مسیل ها و معابر انجام داده است.
به گفته وی، البته با نظارت های سازمان بازرسی و پیام های مردمی 137در صورت مشاهده آبگرفتگی در سطح معابر اقدامات لازم جهت حل آن صورت خواهد گرفت.
شیرازی با اشاره به ریزش زباله ماشین های پسماند هنگام حمل در اتوبان آزادگان و دیگر بزرگراه های تهران نیز افزود: حتما به این موضوع رسیدگی و طی جلسه با سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص ساماندهی ماشین های حمل پسماند، استفاده از حفاظ های استاندارد و آموزش های لازم منطبق با دستور العمل ها و قوانین هماهنگی لازم انجام خواهد شد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تشکر از رسانه ها به واسطه فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله اظهار کرد: در مقاسیه با ادوار گذشته، مشارکت مردم در خصوص رویارویی با زباله و استفاده از مخزن های مکانیزه زباله و موضوع تفکیک از مبدا افزایش یافته است.
وی در خصوص ساماندهی بازار روزهای مناطق شهر تهران نیز گفت: متاسفانه در احداث و راه اندازی برخی بازار روزها دست دلال ها و افراد سودجو در کار است که در حال بررسی برای رفع این مشکل هستیم.
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از عموم شهروندان و رسانه ها خواست، مسایل و مشکلات شهری را از طریق سامانه های ارتباطی 137 و 1888 به شهرداری گزارش کنند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.