به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز یکشنبه در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: یکی از اقداماتی که در عملکرد فرهنگی شهرداری تهران در ایام اربعین به آن توجه نشد، معرفی مشاهیر ایرانی است که در کربلا مدفون هستند.
وی اظهار کرد: ضرورت دارد که نقشه یا تراکت های برای معرفی این مشاهیر تهیه و در اختیار زائران عتبات عالیات در عراق قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شیخ طوسی، آخوند خراسانی، رییسعلی دلواری و امیرکبیر از جمله شخصیت های برجسته و مشاهیر کشورمان هستند که در عراق دفن شده اند.
فراهانی با طرح تذکری مبنی بر لزوم توجه به معرفی مشاهیر ملی و مذهبی در کربلا و قبرستان وادی السلام تصریح کرد: در حالیکه 2.5 میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین به کربلا سفر می کنند، معرفی سلوک و رفتار مشاهیر و شخصیت های برجسته ایرانی، می تواند الگویی برای زندگی ایرانی و اسلامی باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین از تلاش کارکنان شهرداری تهران در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه آقا امینی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7244/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.