به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: تحولات منطقه منجر به اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شده وبه زودی شاهد از بین رفتن گروهک های کثیف تروریستی در عراق و سوریه خواهیم بود و با این پیروزی درس بزرگی به دشمنان خواهیم داد.
وی تصریح کرد: پرتاب موشک های مقاومت یمن و اصابت به ریاض اقتدار مقاومت یمن را نشان داد ، اقتداری که باعث شده تا شاهزاده های سعودی به جان هم بیفتند و زمینه را برای فروپاشی آل سعود فراهم کنند.
وی تأکید کرد: آمریکایی ها پس از ناامیدی از توطئه جدایی اقلیم کردستان، به فکر تفرقه افکنی در لبنان افتاده اند؛ ولی باید بدانند که این توطئه نیز خنثی می شود.
امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: این شهرستان از ظرفیت های اقتصادی بسیاری برخوردار است که تاکنون به درستی از آن استفاده نشده است.
وی ادامه داد: محصولات کشاورزی تولید شده این منطقه در کشور بی نظیر است؛ ولی جای تأسف است که بسیاری از این محصولات مانند پسته ، از شهرهای دیگر وارد می شود.
وی افزود : بنا به گفته مسئولان ، بهترین ماهی خوراکی و زینتی در شهرستان ورامین تولید می شود ولی عدم توجه به این حوزه باعث شده تا از ظرفیت های اشتغالزایی این واحد ها به درستی استفاده نشود.
وی بیان کرد: شهرستان ورامین از مشکل کم آبی رنج می برد ولی می توان با تغییر شیوه های کاشت و روی آوردن به محصولاتی که نیاز کمتری به آب دارند مانند زیتون و زعفران ، فرصت های شغلی پایداری ایجاد کرد.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه از تعدد قلیان سراها در این شهرستان گلایه کرد وهشدار داد: نیاز است تا مسئولان چاره جویی کنند و با این مراکز برخورد کنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: روح اله صائب
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.