به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، این المپیاد در بخش رقابت‌های انفرادی در هفت رشته آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی، تیر و کمان، شنا و تنیس روی میز با حضور 130 ورزشکار از خبرگزاری ها و مطبوعات در 2بخش آقایان و بانوان از دوم تا نهم آبان توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
در پایان رقابت‌های انفرادی براساس نتایج کسب شده در تمام رشته ها، تیم خبرگزاری ایرنا با 180 امتیاز به کسب مقام اول، تیم خبرگزاری ایسنا با 110 امتیاز مقام دوم و تیم خبرگزاری مهر با یکصد امتیاز مقام سوم مسابقات را کسب کردند.
در رشته آمادگی جسمانی آقایان؛ مهدی نادری، بهرام پورمحمدنژاد و مصطفی آزادی هر سه از ایرنا به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را به دست آوردند.
در بخش بانوان نیز مهری محمدی مقدم از خبرگزاری ایسنا مقام اول، حمیده ایمانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مقام دوم و کبریا حسین زاده از خبرگزاری ایسنا عنوان های برتر را کسب کردند.
هر سه جایگاه اول، دوم و سوم مسابقات فوتبال دستی آقایان را نیز ورزشکارانی از خبرگزاری مهر به دست آوردند.
در این مسابقات اصغر خمسه و موسی تیزرو از تیم مهر «ب» مقام اول، علیرضا هنرمنش و مرتضی احمدی از تیم «مهر الف» مقام دوم و مهدی رضایی از تیم مهر «ج» به مقام سوم رسیدند.
در بخش بانوان هم به ترتیب الهام دهقانی از خبرگزاری مهر و الهه دهقانی از ایرنا مقام اول و دوم را از آن خود کردند.
در مسابقات دارت آقایان هم به ترتیب مصطفی آزادی از ایرنا، پوریا عرب از ایسکانیوز و محمدرضا سعیدی از خبرگزاری مهر به مقام های اول تا سوم رسیدند. فاطمه نورآذر و حمیده ایمانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هم نفرات اول و دوم مسابقات دارت بانوان شدند.
در رشته تیراندازی آقایان مقام اول را علی مجدآبادی، مقام دوم را محمدحسین رضوان از خبرگزاری ایرنا و مقام سوم را محمود حسن زاده از خبرگزاری مهر به دست آوردند.
انسیه ایزدی نسب از خبرگزاری صدا و سیما هم مقام اول این رشته را در بخش بانوان به دست آورد.
در مسابقات تیر و کمان آقایان هم مقام اول به هادی سامع از خبرگزاری تابناک، مقام دوم به محمدرضا سعیدی از خبرگزاری مهر و مقام سوم به محمدحسین رضوان به خبرگزاری ایرنا رسید، در بخش بانوان هم سحر انتظاری از خبرگزاری ایسنا به مقام اول دست یافت.
در مسابقات تنیس روی میز آقایان هم مجید احتشام زاده از رادیو تهران مقام اول، مهیار عربی از روزنامه جام جم مقام دوم و فرج اله محمدپور از خبرگزاری صدا و سیما عنوان های برتر را کسب کردند، ایراندخت آذرشکیب از خبرگزاری ایسنا هم در بخش بانوان به مقام اول رسید.
مسابقات شنا آقایان هم به ترتیب مقام های اول تا سوم را علی کریمی پور از خبرگزاری مهر، بهنام سلیمیان و شروین معینی از رادیو تهران، از آن خود کردند.
نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران با گرامیداشت و یاد شهدای خبرنگار و با هدف ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار:محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.