به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: در رژیم ستم شاهی، آمریکا خود را حاکم مطلق ایران احساس می کرد و شاه همچون غلامی حلقه به گوش، فرامین آن ها را در جامعه اجرا می کرد.
وی اظهار کرد: با تصویب قانون کاپیتولاسیون، برگ ننگینی در تاریخ سراسر خواری رژیم شاه رقم خورد که با استفاده از آن آمریکایی ها می توانستند هر جنایتی را در کشور مرتکب شوند بدون آن که حتی بتوان به آنان حرفی زد؛ مخالفت امام راحل با این قانون ننگین در 13 آبان 1343و تبعید ایشان ، سرآغازی برای مبارزه مردم ایران با آمریکا شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهادت دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 به دست دانشجویان پیرو خط امام ثابت کرد که مردم ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار بر نمی دارند.
وی با اشاره به اهمیت شرکت آحاد مردم جامعه در راهپیمایی و تجمع 13 آبان گفت: یاوه گویی ها و توهین های رئیس جمهوری آمریکا به مردم ایران و سپاه پاسداران و مصوبات جدید کنگره آمریکا برای تحریم های اقتصادی ؛ 13 آبان امسال را از اهمیت بیشتری برخوردار کرده و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی این روز پاسخ قاطعی به آمریکا خواهد بود.
محمودی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، مشکل آمریکا نه با رهبری و دولت ایران که با ملت است چرا که این ملت بودند که با انقلاب خود به رهبری امام راحل آن ها را از کشور بیرون راندند و دستشان را از منابع مادی و معنوی ایران کوتاه ساختند.
وی تأکید کرد: مردم ایران آمریکا را محور شرارت و دشمن شماره یک اسلام می دانند و فردا در راهپیمایی 13 آبان با مشت های گره کرده پاسخ دولتمردان آن ها را با شعار مرگ بر آمریکا می دهند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.