محمدحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بعد از انتشار عمومی فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم استقبال خوبی از این رویداد هنری شده است، گفت: امکان تمدید زمان ارسال آثار وجود ندارد و علاقه مندان و هنرمندان فقط تا پایان 14 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
دبیر جایزه محتشم توضیح داد: این جایزه در چهار بخش شعر(کلاسیک و آزاد)، هنرهای تجسمی(نقاشی، تصویرسازی و پوستر، خط، نقاشیخط و آثار حجمی)، عکس و رسانه های دیجیتال برگزار می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: روز دوشنبه (15 آبان ماه) انتخاب و داوری آثار انجام و آثاری که قرار است به نمایشگاه راه پیدا کنند انتخاب می‌شوند.
وی گفت: در مجموع 80 اثر به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که از20 تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 نمایشگاه در گالری رسول مهر واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید برپا و بازدید برای عموم آزاد است.
اختتامیه جایزه محتشم نیز روز 24 آبانماه ساعت 15 در سالن اجتماعات رسول مهر در آدرس فوق برگزار و برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف معرفی خواهند شد.
پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 14 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.