به گزارش ایرنا، سید احمد صفوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توسعه مجموعه فرهنگی برج طغرل، توسعه خط 6 مترو تا ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بهسازی نما و منظر شهری خیابان حرم، احداث سه بوستان تخصصی بانوان، شهربازی خانواده و دوستدار کودک از مهمترین این طرح ها است.
وی تصریح کرد: مرمت کانال هرنجی و هلال احمر، دسترسی بزرگراه آزادگان به دستواره نیز از طرح های شهری و در دست اجرا در این منطقه هستند که تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی این نقطه شهری خواهند داشت.
وی به دیگر طرح های قابل اجرا در این منطقه اشاره کرد و افزود : احداث 2 باب مسجد، پارک سوار مترو جوانمرد و پایانه مسافربری ، هفت بوستان، 6 پل عابر پیاده، 13 زمین چمن مصنوعی، 14 سرویس بهداشتی و طرح هایی دیگر از جمله مهمترین طرح هایی هستند که در تلاش هستیم در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.
شهردار منطقه 20 در ادامه به ساماندهی پارکینگ ضلع شرقی و معابر پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: این ساماندهی به منظوراستقبال از خیل عظیمی از زائران وشهروندان تهرانی به مناسبت مراسم پیاده روی روز اربعین انجام می گیرد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح ساماندهی فضای پیرامونی حرم و تعیین تکلیف تملک املاک معارض با آن، شروع بافت صنعتی شمال با عنوان طرح تجارت جهانی و ساماندهی آرامستان های داخل محدوده شهری از دیگر طرح های مهم شهری منطقه 20 هستند که برای سرعت بخشیدن به روند اجرای آنها، نیازمند نگاه ویژه و حمایت مدیران ارشد شهرداری تهران هستیم.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.