محمد حسین مقیمی روز دوشنبه بعد از بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره حل معضل آلودگی هوای تهران و راهکارهای جدی آن گفت: وضعیت امروز هوای استان تهران به گونه ای است که رفع آلودگی آن، باید جزء اولویت های همه مسئولان باشد و البته اینکه گفته می شود اراده لازم برای این کار وجود ندارد باید آن را ایجاد کنیم.
استاندار تهران تاکید کرد: به عنوان مسئول استان و کسی که باید پاسخگوی همه این مسائل باشد می گویم همه اختیارات و امکانات را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم گوشه هایی از مشکلات بخصوص آلودگی هوای تهران را حل کنیم وهوای تهران را به وضعیتی برسانیم که با شاخص ها همخوانی داشته باشد.
مقیمی گفت: این کار نیاز به یک اراده همگانی دارد و برای این کار باید دولت، مسئولان استانی، مدیران کل و دستگاه های اجرایی و قضایی کمک کنند.
وی بر ضرورت توجه به مجموعه قوانین و مقررات محیط زیستی و اجرایی و عملیاتی کردن آنها همراه با نظارت، تاکید کرد.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: ما باید از همه امکانات استفاده کنیم تا این مهم تحقق پیدا کند و لازمه آن هم این است که کمیسیون رفع آلودگی هوای در استان تهران هر 15 روز یکبار تشکیل شود، مسائل در آنجا مطرح و تقسیم کار شود، همه مدیران استان و شهرداری ها مسئولیت قبول کنند و به اندازه مسئولیت خود، اقدامات لازم را انجام دهند تا این مشکل حل شود.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، 5 آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافته است و فعالیت آن تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
سیام**1058**1055**1625
خبرنگار: محمد افضلی**انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.