به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز پلیس آگاهی تهران بزرگ، در بیستم شهریورماه امسال ، وقوع یک فقره سرقت منزل در روستای ابراهیم آباد به کلانتری 176 فشافویه اعلام شد که با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد 2 سارق در پوشش مأمور اداره آب به درب منزل یکی از اهالی روستا مراجعه و در ادامه با ضرب و شتم شدید خانم جوان اقدام به سرقت طلاها کردند و از محل متواری شدند .
در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام تحقیقات از اهالی روستا ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی از همسایگان شاکیه به نام محمد صبح روز سرقت در پشت بام خانه اش که مشرف به خانه ی شاکیه نیز می باشد ، حضور داشته است .
محمد شناسایی و تحقیقات نامحسوس پیرامون وی آغاز شد ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان محمد بنام اسماعیل شدند که سوابقش نشان می داد پیش از این به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر بهمراه محمد در یک کارگاه تولید مواد اولیه لاستیک سازی ، به عنوان کارگر ساده مشغول بکار هستند .
با شناسایی تصویر اسماعیل از سوی شاکیه به عنوان یکی از سارقین ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که اسماعیل با همدستی محمداقدام به طراحی و انجام سرقت نموده و به احتمال بسیار زیاد ، سارقی که در زمان سرقت اقدام به پوشاندن کامل صورتش نموده نیز همان محمد است .
با تجمیع اطلاعات،کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و در2 عملیات جداگانه در منطقه حسن آباد و روستای ابراهیم آباد اقدام به دستگیری اسماعیل و محمد کردند .
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این زمینه اظهارکرد: با توجه به شیوه و شگرد متهمین در جعل عناوین مأمورین ادارات خدماتی و احتمال وقوع سرقت های مشابه از سوی آنها ، متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفته و دستور انتشار تصاویر آنها از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته و یا موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری ،خیابان آستانه مراجعه نمایند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.