به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به اینکه سیاست آمریکا مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: برای رویارویی با این سیاست های خصمانه ، با تکیه بر اندیشه های دینی و قرآنی سعی کنیم توان هسته ای و موشکی خود را افزایش دهد.
وی به این سخنان وزیر سابق امور خارجه آمریکا که گفته بود؛ ما در برجام با توان هسته ای ایران مقابله کردیم و دولت بعد باید با توان موشکی ایران مقابله کند نیز اشاره کرد و بیان داشت: حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا هر دو یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن هم منزوی کردن ایران اسلامی است.
حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: توان و قدرت نظامی ایران توهم نیست و اگر آمریکایی ها برخورد نامناسبی با ایران اسلامی داشته باشند بدون درنگ موشک هایمان را بر سر آنان خواهیم ریخت.
وی در ادامه به اتحاد شیعیان و سنی ها در کشور عراق اشاره کرد و افزود: اتحاد نیروهای مردمی عراق موسوم به حشد شعبی باعث شده که سفره داعش از این کشور جمع شود و به زودی شاهد برچیده شدن کامل داعش در کشورهای عراق و سوریه خواهیم بود.
وی حرکت مسعود بارزانی برای تجزیه کردستان عراق را محکوم کرد و ابراز داشت: اتحاد مردم عراق و پیروی آنان از مراجع تقلیدشان باعث شد تا فتنه ای که آمریکایی ها توسط بارزانی برای عراق تدارک دیده بودند از بین برود.
وی در بخش دیگر سخنان خود به اول آبان ماه سالگرد شهادت فرزند بزرگ امام راحل مرحوم سید مصطفی اشاره کرد و اظهار داشت: مرحوم سید مصطفی به گفته امام راحل واقعا امید آینده اسلام بود و اگر این شخصیت گرانبها زنده می ماند به حتم امروز جای امام بزرگوار را می گرفت.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.