به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: امروز ایران اسلامی در شرایط بسیار خطیر و بمباران وحشیانه فرهنگی دشمن در فضای مجازی قرار گرفته و تمامی متولیان فرهنگی باید به میدان آمده و اجازه ندهند که جوانان راه را گم کنند.
وی افزود: امروز همه دلسوزان و صاحبان فکر و اندیشه باید با حفظ هوشیاری و معرفی الگوهای تمام عیار مانند سلمان فارسی، جامعه را به سوی توحید واقعی سوق دهند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن 8 آبان ماه، سال روز اقامه اولین نماز جمعه در شهرستان ورامین گفت: 4 دهه از عمر نماز جمعه ورامین می گذرد و این نماز با برکت، با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار توانسته بسیاری از اهداف نظام را تبیین کند.
محمودی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و فعالان فرهنگی باید به تقویت این سنگر اهمیت ویژه ای دهند.
وی تأکید کرد: برخی از افراد که جایگاه نماز جمعه با منافعشان سازگاری ندارد به توهین، تخریب و شایعه سازی روی می آورند، ولی آن ها نمی دانند که با تخریب نماز جمعه به جایی نمی رسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز و قیام امام علیه قانون کاپیتولاسیون گفت: هر چند که اعتراض امام به این قانون موجب تبعید ایشان از کشور شد ولی چهره واقعی آمریکا را برای مردم ایران نمایان ساخت.
محمودی اظهار کرد: آمریکا در طول تاریخ نکبت بار خود به جز توطئه علیه ملت ایران ، کار دیگری نکرده و همواره دشمن شماره یک اسلام است.
وی گفت: در شرایط امروز نیز برخی از ساده لوحان هنوز به آمریکا اعتماد می کنند و راه نجات کشور را مذاکره با آمریکا می دانند، امروز ملت ایران شاهد خباثت های آمریکا در خصوص برجام هستند و هر روز مصوبه جدید علیه ملت ایران به تصویب می رسانند.
خطیب موقت جمعه ورامین تأکید کرد: ملت ایران هرگز از تهدیدهای آمریکا هراسی ندارد و همواره شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.