محمود پور دیوان بیگی مقدم یکشنبه شب در حاشیه اعزام کاروان تدارکاتی موکب امام حسن مجتبی(ع) به کربلا معلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب امام حسن مجتبی (ع) امسال برای سومین بار در محله باب الطوریج در عمود 48 برای اقامه عزاداری و آماده کردن پذیرایی از زائران سید الشهدا برپا می شود.
وی با بیان اینکه امسال وحدت نهادهای شهرستانی و همچنین مردم خیر و خداشناس منطقه در برپایی موکب بسیار مطلوب بود، گفت: کمک در قالب کالا و یا حمایت های نقدی و همچنین وسایل نقلیه جهت ارسال صورت گرفت که امیدواریم سال های دیگر نیز این فعالیت ادامه یابد و بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و 200 نفر از زائران شهرستان در موکب اسکان یافتند که البته تعداد زائران دماوندی بیشتر از این میزان بود.
دبیر ستاد اربعین حسینی شهرستان دماوند گفت : موکب امام حسن مجتبی شهرستان دماوند از 15 ماه صفر تا 20 صفر توسط کادری 80 نفره از جوانان شهرستان آماده پذیرایی از زائران است.
وی ادامه داد: کاروان تدارکاتی موکب امام حسن مجتبی (ع) شهرستان دماوند امسال مواد غذایی و نیازهای اولیه زائران و دیگر وسایل مورد نیاز جهت برپایی موکب را در کربلا معلی با 12 کامیون اعزام کرد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.