به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان ری گفت: همت و تلاش مسئولان عرصه فرهنگی و ورزشی باید سوق دادن مردم به سمت ورزش های همگانی باشد چرا که تشویق مردم به ورزش همگانی اقتصاد ملی کشور را تقویت می کند.
وی ادامه داد: مردم اگر در ورزش های همگانی حضور فعال داشته باشند شاهد پایین آمدن سرانه سلامت در کشور خواهیم بود و هزینه هنگفتی که امروز صرف درمان و تجهیز بیمارستان های می شود به بخش دیگر مانند صنعت و عمران کشور منتقل خواهد شد.
جمالی پور با بیان اینکه امروز جامعه ما فاصله زیادی با ورزش و تفریحات سالم گرفته است اظهار داشت: مدیران همه دستگاه باید در امر ترویج ورزش های همگانی با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.
وی اضافه کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف نباید در امر توسعه ورزش های همگانی مسائلی مانند مسئولیت سازمانی و محدودیت های قانونی را بهانه کنند بلکه باید با همکاری و درک مشترک مردم را به این امر خطیر ترغیب نمایند.
وی در آخر با اشاره به اینکه شهرستان ری در سال های اخیر دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش های قهرمان داشته است عنوان داشت: این موفقیت ها در سایه همدلی و همکاری مسئولان شهری بدست آمده و همواره باید این راه حفظ و گسترش داده شود.
جلسه شورای ورزش شهرستان ری روز شنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، جانعلی رئیس داره ورزش و جوانان این شهرستان و جمعی مسئولان و رسای دستگاه ها اجرایی این شهرستان ری برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.