به گزارش ایرنا، علیرضا شریفی روز سه شنبه در سومین جلسه کمیته فرهنگی ، اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین استان تهران افزود: این قرارگاه در 4 مرز رسمی شلمچه، چزابه، مهران ، خسروی(در صورت توافق برای اعزام زایران) و شهر کوت عراق ایجاد و فعال خواهند شد.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب خدماتی و فرهنگی به زایران اربعین حسینی و انجام اقدامات مربوط به نظافت و زیباسازی از جمله برنامه های شهرداری تهران در راستای برگزاری مراسم اربعین حسینی است.
شریفی گفت: درهمین ارتباط همچون سال گذشته 500 دستگاه اتوبوس شهرداری تهران کار انتقال زایران اربعین حسینی از مرز مهران به شهر کوت عراق را انجام می دهند.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، تقدیر از یک هزار نفر از موکب داران کشور عراق در مسیر پیاده روی اربعین حسینی را از دیگر برنامه های ستاد اربعین شهرداری تهران عنوان کرد.
به گفته وی، این اقدام در راستای اجرای طرح تقدیر از موکب داران عراقی با عنوان جعبه تکریم انجام می شود.
وی، نصب 400 بنر و پرتابل تبلیغاتی با بهره مندی از طرح های فاخر فرهنگی و مذهبی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی را از دیگر فعالیت های شهرداری تهران عنوان کرد.
شریفی، همچنین آمادگی شهرداری تهران برای هرگونه همکاری با ستاد اربعین استان تهران و کمیته فرهنگی این ستاد در راستای خدمت رسانی بهینه به زایران به ویژه در حوزه فرهنگی را اعلام کرد.
علیرضا مهدوی شاهرودی رییس کمیته فرهنگی ، اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین استان تهران نیز دراین جلسه بر تعامل و همکاری اعضای کمیته در راستای ارائه خدمات مطلوب به زایران اربعین به ویزه در حوزه فرهنگی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه اعضای کمیته نیز گزارشی از فعالیت ها و خدمات انجام شده در زمینه فعالیت های فرهنگی کمیته را ارائه کردند.
مهدوی همچنین بر استفاده از فضای مجازی برای ارتباط با مدیران و اطلاع رسانی مردم و راه اندازی شبکه های اجتماعی و صفحه ویژه اخبار اربعین در سایت ها و رسانه ها به عنوان یکی از وظایف اصلی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی استان تهران تاکید کرد.
تهرام 7243**1625
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.