به گزارش ایرنا، مسعود مرسلپور روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان گفت: سوء مصرف مواد مخدر در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان نقش مهمی در شکل گیری شخصیت آن ها ایفا کرده و آینده جامعه را به انحراف می کشاند.
وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر، معضل پیچیده ای است که اثر خود را در بسیاری از مشکلات و نابهنجاری های اجتماعی به جای می گذارد به گونه ای که بسیاری از پرونده هایی که در نیروی انتظامی و یا مراجع قضایی تشکیل می شود، ریشه در اعتیاد دارد.
وی بیان با اشاره به تلاش دشمنان در صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از راه هایی که دشمنان ایران اسلامی در مقابله با این نظام الهی در پیش گرفته اند، گسترش و رواج مصرف موادمخدر به ویژه مواد صنعتی در بین دو قشر دانش آموز و دانشجو است تا آینده این کشور را نابود کنند.
مرسل پور گفت: یکی از مهمترین راه های خنثی کردن توطئه دشمنان، فعالیت های گسترده در حوزه تبلیغات غیرمستقیم، اطلاع رسانی زنجیره وار و تأثیرگذار و همچنین مبارزه با خرده فروشان است.
فرماندار شهرستان قرچک گفت: علل و ریشه بسیاری از جرایم، استفاده از مواد مخدر و اعتیاد است و لازم است تا دستگاه های متولی فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش به منظور آگاهی خانواده ها، در حوزه آموزش فعالیت جدی تری انجام دهند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.