قاسم رسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت 2روز (17 و 18مهرماه) با شرکت ورزشکاران مرد 24 استان در جزیره کیش برگزار شد.
وی ادامه داد: دومین دوره این رقابت ها در رشته های دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دارت، اسکواش، بولینگ و دوچرخه سواری برگزار شد.
وی با بیان اینکه ورزشکاران مرد و زن تهرانی در این رویداد 19 طلا و 3 نقره و یک برنز را بدست آوردند اظهار کرد: در بخش دو ومیدانی مردان نیز انعام رهبر(دو صد متر و پرتاب توپ)، وحید طهماسبی (پرتاب وزنه و پرتاب توپ) و سید فخر الدین امینی(دو 1500 متر) نیز به ترتیب 2 نشان طلا، یک طلا - یک برنز و یک طلا را کسب کردند.
رسته ادامه داد: در ورزش اسکواش نیز شاهین خداوردیان و محمد نجف پور یک نشان طلا و بابک بهور یک نقره و همچنین در تنیس روی میزجواد رحمانی و رامین مهدی نژاد نیز یک طلا و یک نقره را برای کاروان تهران بدست آوردند.
رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران تصریح کرد: در رشته شنا نیز صفدر ناصر زاده (50 متر پروانه و کرال پشت)، محسن محمد خانی (100 متر آزاد و قورباغه)
مهدی سلیمی(50 متر پروانه و قورباغه در رده سنی 20 تا 30 سال)، محسن مهری ( 100 متر آزاد و پروانه و 50 متر آزاد)و اصغر عظیمی 2(100 متر قورباغه و آزاد) نیز به ترتیب2 طلا، 2طلا، 2، 3 و 2 طلا را برای تهران کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش اسکواش زنان نیز مرضیه یار خلجی و شیوا سرحدی توانستند یک نشان طلا و نقره را برای استان تهران بدست آوردند.
رسته با اشاره به اینکه 23 ورزشکار زن و مرد از استان تهران به این رویداد ورزشی اعزام شدند گفت: در بخش مردان تیم های تهران، اصفهان و فارس مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
این مسابقات به مدت 2 روز در جزیره کیش با حضور رئیس فدراسیون پیوند اعضا و بیماری خاص و کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی ورزش پیوند اعضا برگزار شد.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.