به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در نشست شهردار تهران با فرماندهان پلیس پایتخت در سالن ایران زمین شهرداری با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از 12 هزار تکیه و حسینیه در سطح شهر برپا شده بود افزود: تهدیدات جدی دشمن در این زمینه وجود داشت اما با مدیریت و حضور گسترده ماموران عرصه برای دشمنان تنگ شد و آئین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در امنیتی مثال زدنی برگزار شد.
به گفته رئیس پلیس پایتخت، در طول دهه اول محرم امسال در بیش از پنج هزار دسته و هیات عزاداری تهران نیروهای پلیس به صورت مستقیم برای ایجاد نظم و امنیت حضوری فعال داشتند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس امروز چنان قدرتی دارد که بر تک تک حرکات مخلان نظم و امنیت در جامعه اشراف اطلاعاتی دارد.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس 120 ماموریت اصلی و ده ها ماموریت فرعی برعهده دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی به لحاظ تنوع و تکثر ماموریت ها از سایر سازمان ها و نهادها متمایز است و ظریف ترین و سخت ترین ماموریت ها را برعهده دارد.
به گفته وی در شرایطی که دشمن تلاش می کند در این منطقه پرآشوب وارد ایران شود پلیس 24 ساعته در حال کشف جرائم مختلف است.
سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس خدمتگزار مردم است گفت: 99 درصد مردم همراه، هماهنگ و قانون مدار هستند.
وی یادآور شد: پلیس همراه و یاور تمام دستگاه هایی که فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می کند بوده و به منظور فراهم کردن بستر امن فعالیت توام با آسایش آنها تلاش می کند.
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: پلیس با تمام قدرت در کنار شهرداری است تا تمام ماموریت های خطیر و سنگین خود را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، نشست شهردار تهران با فرماندهان پلیس پایتخت پنجشنبه همزمان با آخرین روز از هفته ناجا با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و اعضای شورای شهر در سالن ایران زمین شهرداری برگزار و در این مراسم از زحمات پلیس پایتخت تقدیر شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.