به گزارش ایرنا، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی تجار، تولیدکنندگان و صنعت گران ایرانی با طرفیت ها و بازار بکر کشور تونس عنوان کرد.
افشار فتح اللهی افزود: توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی و اسلامی از اولویت های ایران است و یکی از بهترین بازارها در این خصوص تونس است.
وی ایجاد روابط مشترک اقتصادی با کشورهای مسلمان را یکی از محورهای اصل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کشور تونس به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد می تواند بازاری برای عرضه و صادرات تولیدات ایرانی به منطقه آفریقا و اروپا باشد.
فتح اللهی با اشاره به سطح همکاری های اقتصادی ایران و تونس اظهار کرد: درحال حاضر 259 قلم کالا از ایران به کشور تونس صادر می شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: درهمین ارتباط، نمایشگاه اختصاصی ایران اول تا سوم آذرماه در در مرکز نمایشگاهی کشور تونس برگزار می شود.
همایش فرصت های تجاری ایران در تونس، صبح امروز با حضور بن صالح سفیر تونس در تهران، خسروجردی رئیس شورای همکاری های ایران و آفریقا و جمعی از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مرکز همایش های وزارت صنعت برگزار شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.