به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با بیان اینکه این برنامه ها برای تمامی کودکان و نوجوانان زیر 18 سال و خانواده ها اجرا می شود، اظهار کرد: در این برنامه ها به مقوله خانواده و تربیت فرزند با محوریت آموزش اجرا می شود.
وی افزود: داشتن خانه و کاشانه، آرامش و صلح، والدین مسئولیت پذیر، تغذیه مناسب و تفریح و شادی کافی، برخورداری از بهداشت، سلامت کامل و احساس امنیت و امید به آینده، حق برخورداری از آموزش و یادگیری از حقوق اولیه و ضروری کودکان است.
به گفته عبدالهی، اداره کل آموزش و مشارکت های اجتماعی با همکاری زیر مجموعه های شهرداری تهران در راستای اجرای لایحه ابلاغی مصوبه شهر دوستدار کودک به برگزاری برنامه های عمومی و اختصاصی در هفته ملی و روز جهانی کودک اقدام می کند.

* برگزاری همایش کودک و طبیعت در ایوان شمس
عبدالهی همچنین با اشاره به برنامه های شاخص هفته ملی و روز جهانی کودک گفت: کانون کودک سرای کرمان جنوبی به عنوان پایلوت و الگو منطبق با استانداردهای معماری فضاهای کودکان روز سه شنبه 18 مهرماه با حضور مدیران ارشد شهرداری و فعالان حوزه کودک افتتاح می شود.
معاون شهردار تهران از برگزاری همایش کودک و طبیعت خبر داد و افزود: این همایش روز چهارشنبه 19 مهرماه در تالار ایوان شمس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.
15 تا 21 مهرماه به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده که برنامه های بزرگداشت این هفته با شعار «تهران، شهر دوستدار کودکان» در پایتخت اجرا می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار:محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.