سید جلال عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ورزشی المپیاد در مرحله مقدماتی در سطح 354 محله شهر تهران نیز از ابتدای اردیبهشت تا ابتدای تیر و فرا منطقه نیز از اواخر تیرماه تا پایان شهریور سالجاری ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این رقابت های ورزشی شهر تهران در سه مرحله مقدماتی، فرا منطقه ای و المپیاد ادامه خواهد داشت، گفت: مسابقات المپیاد ورزشی در تمامی رده های سنی در 12 رشته از جمله فوتسال، مینی والیبال، بسکتبال، کشتی آزاد، شنا، تکواندو، کاراته، دو ومیدانی، فوتبال گل کوچک، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزارمی شود.
عسگری خاطر نشان کرد: مسابقات پارالمپیاد جانبازان و معلولان (جسمی و ذهنی) مردان شهر تهران در رشته های شطرنج، تیراندازی، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری، دارت، تنیس روی میز، بوچیا، شنا، جشنواره کم توانان ذهنی( اوتیسم)، دو و میدانی، فوتبال رو میز، مسابقات ویژه جانبازان(70درصد) و کشتی ناشنوایان از شهریور ماه در سطح فرا منطقه برگزار خواهد شد.
معاون مردان سازمان ورزش شهرداری تصریح کرد: یکی از برنامه این نهاد خدمات رسان برگزاری مسابقات ورزشی اقشاری اعم از طلاب، فرزندان امید بهزیستی، کودکان کار، کارتن خواب ، حرف و مشاغل، کارگری و ارتش بوده که در طول سال برگزار می شود.
است.
عسگری با اشاره به اینکه وظیفه این سازمان خدمات رسان توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تهران است خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2هزار و 200 ایستگاه فعالیت ورزشی صبحگاهی در سطح بوستان های شهر تهران دایر است که از این تعداد 900 مورد به ورزش مردان اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه در سالجاری شاهد رشد 15درصدی حضور مردان در ورزش های همگانی خواهیم بود، گفت: در حال حاضر روزانه افزون بر 20هزار نفر از مردان در ایستگاههای صبح گاهی به ورزش همگانی فعالیت دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.