پیمان محسنی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 20 شهریور ماه گزارشی پیرامون نهر خیابان مولوی از طریق یک برنامه تلویزیونی ضبط شده که به دستور شهردار وقت منطقه 12، شهردار ناحیه به این موضوع پاسخ می دهد.
وی با بیان اینکه عصر همان روز اینجانب به عنوان شهردار منطقه 12 منصوب و معرفی شدم افزود: بلافاصله پس از شروع کار با حضور در نواحی مختلف منطقه 12 از وضعیت هر ناحیه بازدید و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شد.
محسنی با اشاره به مشکلات نهر مولوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عوامل کارگری به صورت ثابت در این محدوده مستقر هستند و علاوه بر آن پمپ کف کش نیز در این نهر نصب شده است.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات این نهر حل شده ادامه داد: متاسفانه این گزارش امروز و پس از 25 روز از زمان ضبط ، بدون پیگیری برای کسب پاسخ از مدیریت شهری پخش شد.
شهردار منطقه 12 تهران گفت: البته به طور قطع رعایت برخی نکات از سوی شهروندان و نریختن زباله در نهر، تاثیر زیادی در رفع مشکل نهر مولوی دارد.
وی تاکید کرد: ماهیت وظیفه شهرداری خدمت به شهروندان است و مردم اطمینان داشته باشند مدیریت شهری همواره برای هر مشکلی راهکار مناسب داشته و به سرعت نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353*1625*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.