به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علیرضا کیان با تاکید بر لزوم تغییر و تحول و زیباسازی برخی از معابر در منطقه گفت: بر این اساس، عملیات پاکسازی معابر تمام منطقه، نرده های موجود در مسیرهای یاد شده از سال جدید صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه رفاه شهروندان از جمله وظایف مهم مدیریت شهری می باشد، عنوان کرد: تلاش مسئولان در زمینهٔ خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان در راستای وظایف آنان صورت می‌گیرد.
کیان عنوان کرد: در این راستا این منطقه یک هزار و 200 متر از منحول های کانال ها وجوی های سطح منطقه را لایروبی و در حدود 700 مترمربع از دیوارهایی که روی آنها پوسترها و تراکت های تبلیغاتی چسبانده پاکسازی کرده است.
وی از دیگر اقدامات منطقه به جمع آوری یکهزار و 700 تن زباله و 400 تن خاک و نخاله از سطح منطقه اشاره کرد و گفت: حدود سه هزار و 500 مترمربع از زمین های بایر نیز توسط منطقه تسطیح شده است.
این مسئول در ادامه از شستشو 560 عدد از سطل های زباله در سطح منطقه و در حدود 60 هزار مترمربع از جداول کنار خیابان خبر داد.
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج بر ضرورت همکاری‌های متقابل بین شهرداری و شهروندان تأکید کرد و این امر را محور سازندگی و آبادانی شهر خواند و از مردم خواست تعامل بیشتری را با این دستگاه خدمات رسان داشته باشند.
کیان در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح جهادی در زیباسازی سیمای شهر و رفع هرگونه ناهنجاری گام‌های مؤثری را برداریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610308
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.