به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهارات ترامپ در سازمان ملل متحد را سخیف دانست و گفت: سخنان ترامپ این تاسف را به همراه دارد که چرا هدایت یک کشور قدرتمند دنیا به دست چنین فرد رذل و پستی افتاده که با عدم تعادل روحی و روانی و غرق شدگی در منجلاب فساد آن را به ورطه نابودی می کشد.
وی افزود: این فرد رذل از پشت تریبون رسمی سازمان ملل حرف هایی خلاف واقعیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی به زبان آورد که غیر واقعی بودن آن برای بسیاری از چهره های جهان نیز مشهود بود.
محمودی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، خشم ترامپ از ایران اسلامی به خاطر به بن بست رسیدن سیاست ها و توطئه های آمریکا در عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورها است.
وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران گفت: آمریکا و سیاستمداران این کشور باید بدانند که ملت ایران، آمریکا را همیشه تاریخ شیطان بزرگ می دانند و هیچ گاه در برابر سیاست های خصمانه و زورگویی های این مستکبر بزرگ سرتسلیم فرود نمی آورند و همواره فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: عاشورا مکتبی است که همه آزادیخواهان باید در آن شاگردی کرده و در برپایی مراسم عزای حسینی شئونات را رعایت کرده و به بیان فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بپردازند.
محمودی تاکید کرد: عزاداری های سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام باشد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ایثار، فداکاری و استقامت ملت ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار جهانی، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرد.
امام جمعه موقت ورامین افزود: دفاع مقدس مردم ایران زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد و بسیاری از ملت های مسلمان با تاسی از ایستادگی ملت ایران، در برابر حکام مستبد خود و استکبار جهانی ایستادگی کردند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.