علی ایلکا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بازرسی ها این نهاد ورزشی افزون بر 100مجموعه ورزشی خصوصی در حوزه شمال غرب تهران که فاقد مجوز، مربی گری و بهداشت اماکن در شمال غر ب تهران فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه مدیران این مجموعه ها باید ظرف 40 روز آینده اقدام به تهیه مجوز فعالیت خود کنند خاطر نشان کرد: در طرح نظارت باشگاهها طی ماه اخیر 40 مجموعه مورد بازرسی قرار گرفت و 30 مورد اخطار کتبی و 10مجموعه به صورت کامل پلمب شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران تصریح کرد: در حال حاضر 680 مجموعه ورزشی به صورت خصوصی و دولتی در این حزوه فعالیت دارند.
ایلکا همچنین از واگذاری 27 مجموعه ورزشی شمال غرب تهران به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در فاز نخست طرح واگذاری اماکن ورزشی دولتی (ماده 88) 11 فضای ورزشی با هزینه یک میلیارد و 400میلیون تومان به بخش خصوصی واگذار شد.
وی با اشاره به اینکه مابقی مجموعه ها تا ماه آینده از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار می شوند، خاطر نشان کرد: در طرح واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی، افزون بر 3میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می شود.
ایلکا گفت: از ابتدای امسال تا کنون افزون بر 70هزار ورزشکار زن و مرد در 40هیات ورزشی سازماندهی شدند که در نظر داریم تا پایان سال این میزان بیمه شده های ورزشی این حوزه را به 90هزار نفر برسانیم.
شمال غرب تهران با فعالیت 40هیات ورزشی دارای هشت منطقه شهری بوده که شهرداری مناطق 2، 5، 6، 9، 11، 21 و 22 را شامل می شود.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.