به گزارش خبرنگار ایرنا، آسیه حاتمی روز دوشنبه در اولین گردهمایی مدیران منابع انسانی شرکت دولتی و خصوصی کشور که در هتل اوین برگزار شد افزود: براساس گزارش های رسمی مرکز آمار، وضعیت بیکاری در بین مخاطبان ایرانی همچنان بالا است و این آمارها حاکی از آن است که متقاضیان بسیار زیادی به دنبال کار هستند اما با این حال مدیران برخی سازمان های ایرانی نیز در راستای استخدام متقاضیان کار، با چالش های جدی مواجه هستند.
مدیر بزرگترین سایت استخدامی کشور گفت: به عنوان نمونه یکی از این چالش های مهم، نداشتن مهارت در بین متقاضیان کار است و برخی از سازمان ها برای یافتن کارمندان مناسب، با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند.
مدیرعامل سایت استخدامی ایران تلنت یادآور شد: بدون شک آگاهی از تجارب بین المللی و آشنایی با روش های روز دنیا در مواجهه با چالش های منابع انسانی، کمک می کند شرکت ها مسیر رشد را سریع تر و راحت تر طی کنند.
وی اظهار کرد: مجموعه ای از دستاوردها و شکست ها می تواند زمینه ساز موفقیت های بسیار و رشد منابع انسانی در راستای اهداف شرکت ها باشد و جمعی که دعوت شده اند برای این همایش بیش از 150 نفر از مدیران شرکت های منابع انسانی که در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار هستند.
حاتمی تصریح کرد: این برنامه اولین گردهمایی ایران تلنت در باب منابع انسانی است که برگزار می شود و امیدوارم برای شرکت کنندگان موثر باشد.
وی افزود: در طول سال حدود 7 هزار متقاضی کار در سایت ثبت نام می کنند ولی چند برابر این تعداد سرچ می کنند و شرکت ها لزوما آگهی نمی دهند.
به گفته حاتمی با اقدامات مناسب دولت یازدهم بسیاری از متخصصان ایرانی در خارج از کشور در سایت برای کار و فعالیت در کشور ثبت نام کرده اند.
در ادامه این گردهمایی دکتر ابولعلایی عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی گفت: امروز در این گردهمایی که بیشتر مدیران منابع انسانی شرکت داشته اند که اطلاعات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و اکنون یکی از بهترین راههای آموزش که در دنیا از آن استفاده می شود بهره می بریم.
وی اظهار کرد: چگونگی بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی از اهداف این همایش است تا در 1404 با مدیریت خوب و منظم به نقطه ایده ال در بحث اشتغال برسیم.
اولین گردهمایی مدیریت منابع انسانی امروز (دوشنبه) به همت شرکت ایران تلنت بزرگترین سایت استخدام مهندسین ایرانی در داخل و خارج از کشور در هتل اوین برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.