به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ محمد احمدی بافنده روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی بانوان در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون از مسافران مترو را زنان تشکیل می‌دهند افزود: ایجاد پلیس بانوان در مترو تهران کار ارزشمندی است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی پرترددی چون مترو تهران بسیار پراهمیت است و خدا را شاکریم که با همکاری بسیار مناسب مترو و پلیس این مهم محقق شده است.
در ادامه این مراسم نیز فرمانده یگان انتظامی مترو از همکاری شرکت بهره برداری مترو برای احداث اولین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو قدردانی کرد و گفت: معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران برای احداث این محل در مترو و تأمین امنیت مسافران زحمت زیادی کشیده است.
سرهنگ علی رازقی از کاهش وقوع جرائم در این شهر زیرزمینی خبر داد و گفت: میزان جرائم در مترو نسبت به گذشته کاهش داشته است و این نشان از امنیت بالای شهر زیر زمینی دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243/1735//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.