به گزارش ایرنا، این کارخانه تولید لوله و اتصالات با استفاده از مواد اولیه چدن‌نشکن با ظرفیت 60هزار تن درسال، شیرآلات پروانه‌ای، شیرآلات یکطرفه و شیرهوا و دیگ‌های چدنی شوفاژ تولید می‌کند که پس از پشت سرگذاشتن یک دوره دشوار اقتصادی ، ظرفیت‌های تولید و اشتغال خود را افزایش داده و نیروهای جدید نیز به کار گرفته است.
فرماندار شهرستان اسلامشهرعصرروز گذشته در حاشیه بازدید از این مجموعه تولیدی و صنعتی ،عبور شرکت لوله و ماشین سازی ایران از شرایط بحرانی را مثبت ارزیابی کرد وگفت: رونق یافتن فعالیت این شرکت که به افزایش میزان تولید و تعداد شاغلان این مجموعه منجر شده، باعث خوشحالی است.
امیراله حقیقی که به همراه لطفی طلب بخشدار چهاردانگه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در جلسه ای با حضور مدیران شرکت لوله و ماشین جهت بررسی و رفع مشکلات این شرکت حضور یافته بود، افزود: خوشبختانه با حضور افرادی جدید در سطح مدیریت این شرکت در چند ماه اخیر شاهد هستیم که این مجموعه شرایط بحرانی را سپری کرده و در راستای افزایش تولیدات خود نیروی جدید کاری نیز جذب کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 550 نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و دستگاههای اجرائی شهرستان تعامل و همکاری لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشهر را داشته اند و بحمدا... امروز شاهد هستیم که این تلاش ها به ثمر نشسته و شرکت لوله و ماشین با جدیت تمام مشغول فعالیت و تولید است.
فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در سطح شهرستان گفت: همانگونه که رئیس جمهوری ایجاد اشتغال را مهمترین دغدغه دولت و وزارتخانه های مختلف عنوان کردند در شهرستان اسلامشهر نیز این موضوع در اولویت کاری دستگاههای اجرائی قرار دارد و تلاش ما این است تا ضمن حمایت و کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار، زمینه را برای گسترش و رونق یافتن فعالیت مجموعه های صنعتی و تولیدی بزرگ و همچنین بنگاههای اقتصادی کوچک فراهم کنیم.
در حاشیه این دیدار، محمدرضا بابایی ، مدیرعامل این شرکت نیز در سخنانی ضمن بیان اینکه این شرکت با فائق آمدن بر مشکلات ظرفیت تولید روزانه خود را به 200 تن رسانده و بدهی های جاری به ادارات خدمات رسان نیز در حال پرداخت است، گفت: با حمایت مدیران اجرائی شهرستان بویژه فرماندار اسلامشهر تعداد شاغلان این شرکت تا پایان سال جاری از 550 نفر به 700 نفر افزایش یابد.
شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در ایران در سال 1338 شمسی با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی و دیگ‌های چدنی برای تأمین آب و هوای گرم موسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:اکبرکریمی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7251/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.