به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران یحیی روستائی با بیان اینکه سنددار شدن اراضی ملی موجب تثبیت نهایی مالکیت دولت بر روی این اراضی و جلوگیری از سوء استفاده و تصرف به انفال می شود افزود: بر همین اساس اقدامات اصلاح هندسی بر روی 774هکتار از اراضی ملی پلاک های عباس آباد قوامین، خانلرآباد و طاهر آباد انجام شده که با همکاری اداره ثبت اسناد در آینده نزدیک سند مالکیت به نام دولت برای این اراضی نیز صادر خواهد شد.
وی از احداث 2 سد سنگی ملاتی به حجم سازه ای 780مترمکعب خبرداد و در این ارتباط اظهارداشت: با هدف کنترل سیل و جلوگیری از ورود رسوبات به دریاجه سد ماملو 2 سد در زیرحوزه آبخیز باغکمش از حوزه آبخیز سد ماملو احداث شده است که عملیات اجرائی ساخت این 2 سد به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پردیس به ایجاد شبکه رایانه ای اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: زیر ساخت های لازم برای راه اندازی اتوماسیون تحت وب بر روی این شبکه آماده شده و به منظور استفاده از ارتباط اینترنتی MPLS ، این شهرستان بعنوان پایلوت انتخاب که با برنامه ریزی های بعمل آمده به تمامی ادارات شهرستانها نیز تعمیم داده خواهد شد.
روستائی یادآور شد: به منظور تسهیل و تسریع در امر پاسخگوئی به استعلامات اراضی و رضایتمندی مردم سامانه سامط (پاسخگوئی به استعلام منابع طبیعی) بصورت آزمایشی در این شهرستان در حال انجام است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.