به گزارش ایرنا، روزیکشنبه در چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و شمیرانات اعضای شورا با 12 رای موافق ارائه گزارش برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران توسط ' بابک نگاهداری ' رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران را به مدت یک ماه به تعویق انداختند.
محمد سالاری عضو شورای شهر که مخالف به تعویق افتادن این موضوع بود گفت: اینکه برای موضوعی خاص که دستور جلسه باشد و یا نه رای گیرد شود، مرسوم نیست و طبق قانون در حیطه وظایف هیات رییسه شورا است.
حسن رسولی نیز با بیان اینکه برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران تا پایان سال 97 ادامه دارد الزامی برای ارایه گزارش ندانست.
رسولی همچنین خواستار بازنگری برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه شورای پنجم شهر شد که ابراهیم امینی نائب رییس شورا که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به وی گفت: برنامه پنج ساله سوم برنامه ای جامع است و مربوط به تمام کمیسیون ها می شود و نه تنها یک کمیسیون خاص.
افشین حبیب زاده دیگر عضو شورای شهر نیز خواستار بازنگری مصوبه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران شد که اسفند سال گذشته توسط اعضای شورای چهارم شهر به تصویب رسیده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.