سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 3:31 بامداد حادثه برخورد کامیون با منزل مسکونی در انتهای خیابان هشتم ولنجک به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه کامیون کمپرسی به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی وارد فضای سبز شد و پس از برخورد و شکسته شدن چند اصله درخت با دیواره یک منزل ویلایی برخورد کرد.
ملکی اظهار کرد: بر اثر این برخورد دیوار یک اتاق 20 متری منزل ویلایی تخریب شد و راننده و دیگر سرنشین کامیون در داخل خودرو محبوس بودند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده 50 ساله به همراه یک جوان 30 ساله را از داخل خودرو خارج و بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی در این منزل ویلایی فردی ساکن نبوده و همچنین آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم و جلوگیری از نشت گازوئیل از خودروی کامیون حوالی ساعت 5 بامداد به این عملیات پایان دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.