به گزارش ایرنا، علی اشرف منصوری روز دوشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای عرضه 60 هزار راس دام دراین ایام انجام شده افزود: به منظور اجرای سنت حسنه در روزهای عرفه و عید قربان، عرضه دام زنده و سبک با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و اتحادیه های تولیدی و توزیعی انجام می شود.
به گفته وی، این تیم های بهداشتی شامل 250 دامپزشک و 107 بازرس گوشت بر روند عرضه دام در روزهای عرفه و عیدقربان در مناطق مختلف شهری و روستایی استان تهران نظارت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه 38 جایگاه عرضه دام نیز در روزهای عرفه و قربان در سطح شهر و شهرستانهای تابعه استان تهران ایجاد می شود اظهارکرد: از این تعداد 25 جایگاه در تهران و مابقی در شهرستان های تابعه استان ایجاد می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درخواست کرد که شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اقدام بهداشتی در روند عرضه دام مراتب را به مراکز دامپزشکی سطح استان گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران نیز از راه اندازی 25 جایگاه ثابت و موقت برای عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.