حسن میرزایی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : پس از بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شهرک های صنعتی ورامین ، فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین روز پنجشنبه 22 تیرماه امسال دیداری با نعمت زاده ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت انجام داده و مشکلات کارخانه هایی تصفیه خانه قند ، لبنیات وارنا و لرستان گداخت را با وی در میان گذاشتند.
وی اظهار کرد: با دستور وزیر ، جلسه مشترکی بین فرماندار و مسئولان ورامین با محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (چهارشنبه ) در محل وزارت خانه برگزار شد و مسائل و موانع فعالیت مجدد کارخانه لرستان گداخت که از سال گذشته به دلیل بروز برخی از مشکلات با شرکت ایران خودرو ، نیمه فعال شده بود بررسی گردید.
وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که در نخستین گام ، قیمت گذاری دقیق محصول میل لنگ تولیدی کارخانه توسط کارشناسان آنالیز و نتیجه آن اعلام شود.
میرزایی بیان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده نیز قرار شد که شرکت ساپکو وابسته به شرکت ایران خودرو، محصول تولیدی کارخانه لرستان گداخت ورامین که در شهرک صنعتی سالاریه این شهرستان دایر است را خریداری کند.
وی ظرفیت تولید کارخانه لرستان گداخت ورامین را ماهانه 20 هزار عدد میل لنگ خودروهای سواری اعلام کرد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین بیان کرد: با آغاز فعالیت این کارخانه ، 60 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.
شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی چرمشهر ، سالاریه ، شهید ملاآقایی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد ، از 750 واحد تولیدی خرد ، متوسط و بزرگ برخوردار است.
از مجموع واحدهای تولیدی ، 330 واحد مجوز صنعتی و 420 واحد مجوز از اتحادیه های مختلف دارند که بیشتری تعداد آن ها در منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی مستقر می باشند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.