مرتضی الویری روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مذاکره تلفنی و ارسال رسمی پیام هیات رئیسه منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران به همه نامزدهای تصدی پست شهردار در خصوص زمان ارائه برنامه انجام شده است.
وی تصریح کرد: در این رابطه مکانیزم و چارچوب حضور نامزدها و ارائه برنامه های آنها در دست تهیه است و استانداردها و شاخص های لازم برای تهیه برنامه نیز به نامزدها ارائه خواهد شد.
الویری ادامه داد: برنامه نامزدها باید امکان پایش و سنجش پذیر بودن را داشته باشد و زمینه نظارت مستمر شورای پنجم بر برنامه شهردار آینده را فراهم کند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: به دنبال ایجاد ابهاماتی که برخی رسانه ها در خصوص هیات رئیسه موقت مطرح کردند، لازم به ذکر است در نخستین جلسه منتخبین شورای پنجم شهر تهران، هیات رئیسه موقت تعیین و موظف به مدیریت جلسات و برعهده گرفتن وظایف مربوطه تا آغاز فعالیت رسمی شورا شده است.
منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هفته گذشته خود با برگزاری انتخابات و رای گیری، «محمدعلی نجفی»، «حسین مرعشی»، «الهه کولایی»، «سیدمحمدعلی افشانی»، «حبیب اله بیطرف»، «محمد شریعتمداری» و«محسن مهرعلیزاده» را از میان 24 فرد پیشنهادی به عنوان نامزد تصدی پست شهرداری تهران، انتخاب و معرفی کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/9343/7247//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.