به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر امانی روز سه شنبه در سیصدو چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال افزود: یکی از معاونان شهردار تهران سال گذشته درخواست استعفا کرده که با درخواست شهردار رسیدگی به این موضوع به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از معاونان شهرداری تهران از این مجموعه جدا نشده اند اظهار کرد: با تاکید شهردار تهران و با تدوین برنامه ای پروژه های نیمه تمام در طول 2 ماه کامل خواهند شد و کار انتقال مدیریت در فضایی آرام انجام خواهد شد.
امانی در ادامه در پاسخ به تذکر احمد حکیمی پور در خصوص باشگاه سوارکاری غرب تهران خاطرنشان کرد: این باشگاه سوارکاری با کاربری تصویب شده ورزشی در اختیار شهرداری تهران می باشد و فروش یا واگذاری آن هیچگاه در دستور کار شهرداری تهران نبوده است.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران افزود: سازمان آب استان تهران به منظور تکمیل رینگ فشارشکن دور شهر تهران درخواست در اختیار گرفتن این زمین را داده که تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.
یکشنبه هفته جاری اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر کناره گیری عیسی شریفی قائم مقام و معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران منتشر شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.