به گزارش ایرنا ، نداشتن دریچه چاله حفر شده فاضلاب شهری در منطقه سکینه بانوی ورامین در روز سه شنبه باعث سقوط یک بانوی میانسال به چاله 4 متری و مصدومیت شدید وی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در رابطه به این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت : نیروهای سازمان آتش نشانی با اطلاع از سقوط یک فرد در چاله فاضلاب شهری سریعا به محل اعزام و نسبت به ایجاد کارگاه نجات اقدام کردند.
بهنام کرمانی افزود : سقوط این بانونی میانسال به عمق 4 متری با مصدومیت شدید همراه شده بود و قطر کم این چاله ، امداد رسانی را با شرایط خاص مواجه ساخته بود.
وی تصریح کرد: عوامل سازمان آتش نشانی با برپا کردن کارگاه بر روی درب این چاه ، فرد مصدوم را از داخل چاله خارج ساخته و تحویل عوامل اورژانس دادند.
مدیر روابط عمومی و آموزش شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : یکی از مهمترین مشکلات شرکت آبفا ، به سرقت رفتن دریچه های چدنی چاله های فاضلاب توسط معتادان و سارقان است که این اقدام علاوه بر تحمیل هزینه به شرکت ، باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می شود.
سعید محمدیان گفت : جنس دهانه چاله های فاضلاب از چدن انتخاب شده تا به دلیل وزن زیاد ، قابل جابجایی نباشد و تردد خودروها از روی آن ها ، به سهولت انجام شود ولی معتادان و سارقان این دریچه ها را به سرقت برده و به قیمت اندک می فروشند.
وی تصریح کرد: عوامل شرکت آبفا علاوه بر انجام مأموریت های سازمانی به وضعیت این چاله ها نیز نظارت می کنند ولی به دلیل تعدد آنها ، امکان بررسی وضعیت روزانه آن ها وجود ندارد لذا از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده چاله فاضلاب بدون دریچه ، مراتب را با شماره 122 به اطلاع شرکت آبفا اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تعبیه دریچه اقدام شود.
ورامین با 300 هزار نفرجمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.