به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در جلسه غیر علنی این شورا، با بیان اینکه هرگونه تصمیم گیری در موضوعات ترافیکی نیاز به مصوبه شورای عالی ترافیک دارد، افزود: این قبیل موضوعات ابتدا در شورای شهر و سپس در شورای عالی ترافیک باید به تصویب برسند.
وی گفت: آنچه که این روزها به عنوان ثبت نام طرح ترافیک مطرح می شود طرحی آزمایشی است که باید بر اساس آن اطلاعات مربوط به موتورسیکلت های ورودی به محدوده طرح ترافیک شهر تهران جمع آوری شود.
چمران ادامه داد: بر اساس این طرح راکبان موتور سیکلت هایی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
چمران افزود: بعد از جمع آوری اطلاعات طرح' الزام موتور سیکلت ها به اخذ طرح ترافیک برای ورود به محدوده طرح' در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: بعد از تصویب شورای اسلامی شهر تهران اجرایی شدن این طرح نیاز به تصویب شورای عالی ترافیک خواهد داشت که در صورت تصویب این شورا، طرح مذکور قابلیت اجرا خواهد داشت.
احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز درباره طرح ترافیک موتورسیکلت ها عنوان کرد: طرح ترافیک موتور سیکلت ها تنها با مصوبه شورای شهر امکان اجرایی شدن دارد و آنچه در شهرداری مطرح شده برای جمع آوری اطلاعات است.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.