به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان ری با بیان اینکه امروز روستاها به ظرفیت مهمی درتوسعه کشور تبدیل شده اند افزود: بسیاری از مشکلات که از گذشته به جا مانده است ناشی از عدم توجه به این ظرفیت است.
وی تاکید کرد: مدیران کشور برای جلوگیری از معضلات و رشد بی رویه حاشیه نشینی باید به روستاها توجه ویژه کرده و با برنامه ریزی و کارآفرینی در روستاها جوانان را از مهاجرت منصرف کنند.
جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و همدلی در بخش های مختلف کشور گفت: نظام اسلامی برای تحکیم نیازمند حفظ وحدت و اعتماد مردم و حاکمیت است و همه باید در این مسیر حرکت کنند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اعتماد مردم در انتخابات فقط به دکتر روحانی تعلق ندارد بلکه متعلق به نظام اسلامی است و آسیب زدن به این اعتماد باعث ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم شده و خطرات جدی برای نظام اسلامی ایجاد می کند.
جمالی پور گفت: شکل گیری دو جبهه در کشور و صف آرایی در مقابل یکدیگر بهترین فرصت برای دشمن است که کارایی نظام را پایین آورده و بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند که ثمره آن فساد اخلاقی، معضلات اجتماعی و آسیب خانواده ها است.
وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: تلاش موثر این دولت در رفع کاستی های کشور به رغم مشکلات به جا مانده از گذشته موجب رضایتمندی مردم و همدلی و همراهی آنان برای اعتماد مجدد به آقای روحانی شد.
جمالی پور گفت: مردم صداقت مجموعه دولت را در خدمتگزاری دیدند و همین صداقت و تلاش شبانه روزی موجب شد تا مردم به رغم همه تخریب ها وارد صحنه شده و اعتماد مجدد خود را اعلام کنند.
معاون عمرانی فرماندار ویژه ری نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه فرمانداری مبتنی بر توسعه وعمران روستاهای شهرستان ری است افزود: مدیریت راهبردی در این زمینه باعث رفع مشکلات و مسائل زیادی از روستاها شده است.
سید ناصر موسوی با اشاره به اینکه امروز برنامه ریزی و انضباط مالی در مدیریت روستایی اهمیت زیادی دارد افزود: 110 طرح با اعتباری بالغ بر 210میلیارد ریال در 4 سال گذشته در روستاهای ری صرف شده است.
وی افزود: علاوه بر این 300 میلیارد ریال نیز در بحث ساخت راه، معابر، سالن های ورزشی و کتابخانه روستاها صرف شده است.
بخشدار کهریزک نیز در این مراسم گفت: دهیاری ها امروز فاصله مردم روستا و دولت را از بین برده و به عنوان رابطان حاکمیت و مردم عمل می کنند.
حسین توکلی ادامه داد: دهیاری ها تجربه 4 دوره شورای شهر و روستا را به همراه خود دارند و در دوره پنجم فعالیت شوراهای روستاها افق جدیدی را پیش روی خود می بینند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.