رضا گلمحمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدف از اجرای ماده 88 بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای کمک به ورزش کشور است افزود: تنها از طریق مدیریت کارآمد و اجرای صحیح این ماده قانونی می توان به مطالبات ورزشی استان تهران پاسخ داد.
وی با بیان اینکه ماده 88 باید مطالبات ورزشی، باشگاهداری و نیروی انسانی را برآورده کند، اظهار کرد: در نحوه واگذاری و بهره برداری از اماکن ورزشی استان تهران در قالب ماده 88 و 27 رعایت مرقانون ضروری است و باید در این امر سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان لحاظ شود.
وی ایجاد درآمد از اماکن ورزشی را وابسته به هزینه در ورزش دانست و افزود: بخش مهم دیگر از اهداف ماده 88، مدیریت صحیح در باشگاه ها، اماکن ورزشی و منابع انسانی شاغل در باشگاه ها است که نباید از این امور نیز غافل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اطمینان از وجود چارچوب های قانونی، تهیه شرایط حصولی و احصاء وضعیت موجود، تهیه اسناد فراخوان شرایط خصوصی، وضعیت موجود و پیش نویس قرارداد، مکاتبه با کانون کارشناسان رسمی دادگستری، انجام تشریفات و مزایده عمومی را از گام های قانونی برای اجرای ماده 88 در سالجاری عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم از اواخر تیرماه فعالیت ادارات حوزه و شهرستان ها در اجرای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی براساس ماده 88 آغاز شود.
استان تهران دارای 3 هزار و 500 باشگاه ورزشی فعال است که از این تعداد 250 باشگاه شرایط ماده 88 (واگذاری و اجاره به بخش خصوصی) را دارند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.