به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان حسین تاجیک ، نعمت الله سنگ سفیدی و محمدتقی اصفهانی از شهدای مبارزه با مواد مخدر پیشوا که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت اظهار کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر در اصل با تقدیم خون خود ، با مهمترین توطئه دشمن در آلوده کردن آینده سازان ایران اسلامی مقابله کرده اند.
وی افزود : شهدای مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامت جامعه، جان خویش را نثار کردند و بی شک از اجر و قرب بالایی نزد خداوند برخوردار هستند.
محمدی اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ارزنده ترین سرمایه معنوی نظام و جامعه هستند و دیدار با آنان برای مسئولان موجب تجدید روحیه و افزایش انگیزه برای خدمت به مردم است.
فرماندار پیشوا با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه و منش شهیدان در جامعه بیان داشت: خانواده معظم شهدا و به ویژه مادران صبور آنها، با استقامت و روحیه زینب گونه خود، مایه فخر و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: دلاورمردی شهدا، ایثار و جانفشانی آنان نشأت گرفته از شیر پاک مادران، خلوص و تقوای پدران و تربیت صحیح والدینی است که چنین فرزندانی را پرورش داده و تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.
شهیدان محمدتقی اصفهانی و حسن تاجیک در سال 1366 در استان تهران و شهید نعمت اله سنگ سفیدی در سال 1371 در خاش در هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه شهادت نائل آمدند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.