سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 9:14 امروز حادثه آتش سوزی در تقاطع شریعتی میدان قدس به سامانه 125 اعلام و ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان؛ خودروی تنفسی و تانکر اب به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه چند باب مغازه در کنار یکدیگر و دارای سقف شیروانی با لایه های چوبی در 2 طبقه به وسعت یک هزار متر چار آتش سوزی شد.
ملکی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به اطراف بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان از طبقه دوم سقف های شیروانی را برش دادند و در عملیاتی سخت و دشوار موفق شدند این حریق گسترده را بدون مصدومیت مهار کنند.
وی با بیان اینکه آتش نشانان در محل حادثه مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.

همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت 10 امروز حادثه آتش سوزی در یک مغازه در حوالی میدان قدس به سامانه 115 اعلام و 4 تیم درمانی اورژانس به همراه 3 دستگاه آمبولانس و 1 دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در حال حاضر عوامل اورژانس در محل حادثه مشغول عملیات درمانی هستند و تاکنون 2 تا 3 نفر بدلیل دود گرفتگی دچار مصدومیت شدند.
به گفته عباسی با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.