سردار سید علی اکبر مصطفوی شامگاه دوشنبه در دومین یادواره شهدای زن بخش رودهن که با حضور مسئولان شهری و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، به اهمیت دین اسلام و آرمان های آن اشاره کرد و گفت: آمریکا و دست نشانده های آنان به دنبال تضعیف دین مبین اسلام هستند و برای رسیدن به اهداف خود تمامی تلاش خود را می کنند.
وی ادامه داد: دشمن از دینی که ظلم ستیز و آزادی خواه است دوری می کند و به دنبال این است که مردم مسلمان جهان را از این دین دور کنند اما خداوند متعال در قرآن کریم بیان کرده که آنان به اهداف خویش نخواهند رسید.
فرمانده پادگان امام علی (ع) با اشاره به جانفشانی شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس از دین خویش حمایت کردند و از چیزی هراسی نداشتند و پاداش خود را جز از خدا نمی خواستند و امروز نامشان برای کشور عزت است.
وی بیان کرد: اسارت انسان را قوی می کند و به تنهایی ابرقدرت می شود ولی اگر در مسیر قرآن نباشد حباب روی آب است و امروز وظیفه ایثارگران و جانبازان پیام رسان آرمان ها و ارزش های شهدا است تا راه آنان ماندگار شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیام شهدا را سرلوحه کار قرار دهیم، گفت: امروز اقتدار نظامی کشور برای ما افتخار است و بالاتر از آن افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی جوانان کشور و بدانید نقش مدافعان حرم امروز بسیار بالا است.
سردار مصطفوی سرمایه مومن را بصیرت مومن دانست و گفت: باید آگاه و دشمن شناس باشیم زیرا اگر با بصیرت حرکت کنیم دشمن هیچگاه فکر شوم نخواهد کرد.
وی بدترین خیانت برای کسب جایگاه را بهره گیری از نام اسلام، ولایت و شهدا دانست و افزود: ملت ایران امروز به برکت ولایت فقیه، اسلام ناب محمدی(ص) و شهدا سربلند است و نباید از اعتقاد و صداقت جامعه سوء استفاده کرد.
فرمانده پادگان امام علی (ع) گفت: هر زمان اقتدار نظامی را با اقتدار معنوی همراه کنیم سربلندتر و عزتمند تر خواهیم بود و اگر این دو مقوله با هم همراه نباشند، فرقی بین ما با کشورهای غربی نیست.
همچنین مرضیه تقوی، رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان دماوند در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب به مناسب گرامیداشت قیام مسجد گوهر شاد و پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهر شاد و همچنین سایر شهدایی که در مسیر عفاف و حجاب در 21 تیرماه سال 1315 در این مسجد به دستور رژیم سفاک پهلوی به شهادت رسیدند، از 17 تا 23 تیر ماه، با هدف شناساندن اهداف و برنامه های این هفته برگزار می شود.
رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شعار امسال هفته عفاف و حجاب را احیای عفاف و حجاب ندای فطرت و تعالی اجتماعی دانست و گفت: برنامه عفاف و حجاب با رویکرد عفاف و حجاب، گرایش انسانی، انتخاب ایرانی، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی و تجلی مشارکت اجتماعی اشتغال در باب پوشاک ایرانی و نه به پوشاک خارجی است.
وی در خصوص برنامه های شاخص عفاف و حجاب در شهرستان دماوند افزود: برگزاری یادواره شهدای زن شهرستان، نمایشگاه عفاف و حجاب، گردهمایی بزرگ مردمی، تریبون آزاد با موضوع، هم اندیشی اصناف و ادارات، برنامه جام نجابت که در سه رشته تیراندازی، دارت و کمان بانوان ادارات از دانش آموزان، بسیجیان و سایر علاقمندان می باشد، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.