«پس از آنکه رحمت الله حافظی در جلسه شورا گزارشی مشروح از ناکارآمدی و عدم امنیت خط ۷ مترو تهران را در صحن ارائه کرد، امانی معاون شهردار تهران، هابیل درویشی مدیرعامل به همراه یکی از مشاوران شرکت مترو تهران پس از پایان جلسه و هنگام خروج از صحن حافظی را خطاب قرار داده و گزارش وی را کذب و شب‌‌نامه خواندند.»
ناصر امانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پایان جلسه روز گذشته شورا و در مسیر خروج از صحن علنی، تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت مترو تهران با اعتراض نسبت به مطالب عنوان شده توسط آقای حافظی در خصوص خط 7 مترو، بخشی از مطالب این گزارش را غیرواقعی و کذب عنوان کردند.
وی اظهار کرد: مدیران شرکت مترو خواستار ارائه مستندات در خصوص مطالب مطرح شده دراین گزارش و مرجع تایید کننده آن بودند که من هم به آقای حافظی اعلام کردم این گزارش نادرست بوده و رسمی نیست و مرجع تایید کننده آن نیز مشخص نیست.
امانی با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید گزارش های غیرواقعی و تایید نشده را در صحن علنی شورا قرائت کنند تصریح کرد: آقای حافظی اعلام می کنند که گزارش های شهرداری تهران درست نیست و بسیاری از آمارهای آن غیرواقعی است.
معاون شهردار تهران افزود: هنگام خروج از محوطه بیرونی شورا، فردی ناشناس اقدام به توهین و فحاشی نسبت به ما کرد که مستندات آن نیز(عکس و تصویر) موجود است و شهرداری تهران این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.