به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان تهران با حضور سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق وغواصی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و اعضای مجمع در اداره کل برگزار شد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: ورزش تهران مسیر طولانی را در پیش دارد چرا که باید با برنامه ریزی، همت و تلاش خانواده بزرگ ورزش پایتخت به سرانجام برسد. گلحمدی تاکید کرد: درهیات نجات غریق وغواصی استان تهران نیز قدم های مثبت زیادی برداشته شده و من از رئیس هیات که از پیشکسوتان و بزرگان این رشته و ورزش کشور است، تشکر می کنم.
وی ادامه داد: در این هیات نگاه معنوی بیشتر متصور است تا عملکرد اداری، نجات یک انسان اهم بر هر نوع عملکردی خواهد بود.
گل محمدی ادامه داد: معتقدم اعضای مجامع هستند که به عملکرد رئیس هیات ها نمره می دهند، هیات های حوزه، شهرستان و اعضای مجمع بازوان هیات های ورزشی استان محسوب می شوند.
وی اظهار کرد: انتظار من از هیات های ورزشی استان تهران، این است که حتما در جمع 5 هیات برتر فدراسیون های خود باشند، چرا که ظرفیت استان تهران بسیار بالاست.
سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق وغواصی با بیان اینکه 40درصد از ناجیان کشور در استان تهران می باشند گفت:این موضوع نشان از ان دارد که تهران از ظرفیت و پتانسیل بالایی نسبت به سایر استان ها برخورداراست.
وی همچنین با بیان اینکه باید نظارت پذیر باشیم افزود: سعی کنیم اگر ایراداتی که در تقویم سالانه هیات وجود دارد آنها را با نگاه قانونی عمل کنیم.
میرسلیم همچنین به تخلفات در برخی استخر ها اشاره کرد و گفت: مماشات در این نوع تخلفات جایز نیست و باید استخر های متخلف را تعطیل کرد.
در این جلسه گزارش عملکرد مالی سال 95 توسط خزانه دار هیات ارائه و تقویم ورزشی سال 96 نیز به تصوب اعضای مجمع رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.