*** مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد هندبال اصفهان، به همراه تجلیل از بازیکنان لژیونراصفهانی درلیگ باشگاههای اروپا (یورولیگ) با حضورمسئولان ورزش استان و کشور و جمعی ازپیشکسوتان و قهرمانان ملی در تالاراجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

*** نشست خبری رئیس کل دادگستری استان اصفهان بمناسبت هفته قوه قضاییه در سالن کنفرانس شهید تولایی دادگستری کل استان اصفهان تشکیل می شود.
هفتم تیر ماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی، در تقویم رسمی کشور روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.

*** نشست مطبوعاتی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بمناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در این اداره کل برگزار می شود.
یکم تیرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در تیرماه سال 1360 هجری شمسی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است.

*** کنفرانس خبری با موضوع ' آتش به اختیار فرهنگی ' بمنظور تعالی هسته های فکری و فرهنگی و نیاز به تبیین رویکردها، نمونه ها و افق های مربوط به این موضوع، در سالن جلسات ریاست دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان تشکیل می شود.

*** نشست خبری با موضوع ' ارائه برنامه های مدیریت مصرف بار در تابستان سالجاری ' در سالن جلسات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برگزار می شود.
مدیریت مصرف برق(DSM) و مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی، کارآمدترین راهکاری است که می توان جایگزین تاسیس نیروگاه های جدید و استفاده از انواع دیگر نیروگاه ها و جلوگیری از خاموشی های پیاپی در روزهای اوج مصرف انرژی کرد.
مدیریت مصرف برق به مثابه اجرای فعالیت طراحی شده توسط شرکت های برق در راستای تاثیر بر مصرف مشترکین است بطوریکه تغییرات موردنظر در الگوی بار مورد تقاضا تغییر ایجاد کند که شامل فعالیت های طراحی، اجرا، ارزیابی و پایش است.
بر اساس آمار شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، بیشترین میزان مصرف را به ترتیب مصارف اداری، خانگی، صنایع و کشاورزی به خود اختصاص داده است.
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان دارای بیش از یک میلیون مشترک در قالب هشت امور اجرایی یکی از بزرگترین شرکت های توزیع در سطح کشور محسوب می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.