سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با وضعیت ترافیک در راههای ارتباطی هراز و فیروزکوه، اظهار کرد: شب گذشته شاهد حجم تردد خودروها به سمت تهران و مناطق غربی کشور بودیم ولی امروز تردد روان و عادی است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به حجم بالای تردد خودروها طی 2 روز گذشته، هیچ گونه حادثه ایی در منطقه شاهد نبودیم، افزود: رعایت نکات ایمنی و توجه به تابلوها و همچنین توجه به معاینه فنی خودروها زمینه کاهش تصادفات و خطرات احتمالی در جاده را می کاهد.
رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: محدودیت های ترافیکی نیز هم اکنون لغو شده و در روزهای پنج شنبه و جمعه اعلام می شود.
این مقام مسئول با اشاره به پیش بینی اوج بازگشت مسافران از سفر در روز جمعه، افزود: مسافران عزیز برای جلوگیری از ترافیک سنگین در مسیرها، برنامه بازگشت خود را به روزهای پنج شنبه 8 تیرماه و یا شنبه 10 تیرماه موکول کنند.
سرهنگ محبی از مسافران خواست تا بازگشت از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات به خصوص جمعه موکول نکنند تا شاهد حجم ترافیک نباشیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.